Hade en härlig upplevelse under Alla hjärtans dag-middagen. Fantastisk atmosfär, maten var utsökt!!! Rekommenderar alla på Östermalm att njuta av detta ställe. Dold pärla.
En gömd oas som bara måste upplevas i person - otroligt god mat, trevlig personal och mysigt boende!
Supermysigt ställe, personalen är mycket trevlig och maten var väldigt snabb 10/10 skulle rekommendera
Killen som drev stället sprang över till den lokala butiken för att köpa mjölk åt mig så att jag kunde få lite varm choklad innan färjan till fastlandet anlände, 10/10 kommer tillbaka.
Hittade platsen när jag gick hem från jobbet med min svärfar, mannen som arbetade där (Morgan) var väldigt snäll och öppnade butiken för oss så att vi kunde köpa några saker från honom även om den var stängd, vänlig och pratsam om hans passion, 10/10 skulle hitta igen
Svar från företaget
Tack Oscar!
The guy running the place ran over to the local store to get me some Milk so I could get some hot chocolate before the ferry to the mainland arrived, 10/10 will come again
Riktigt sött ställe, förtjusande värd som servern riktigt bra fika, mycket hjärta och passion
Alltid nöjd med Malins klippningar, skön o vänlig med bra priser. 10/10 skulle klippa mig igen
Supermysigt ställe med massor av trevlig personal, Samuel min man <3
Svar från företaget
Tack Oscar! hoppas vi får välkomna dig snart igen. Samuel hälsar så gott :) Varma hälsningar Johanna
Trevlig och vänlig personal, alltid nöjd med mina klippningar, inget speciellt för män men de fokuserar på kvinnor eftersom de är en "skönhetssalong" så det är bara rättvist 😊 …
Svar från företaget
Nu har du lite fel😉vi har utbildning på skägg och vi har ett helt skåp fullt med produkter som är just för herrar och massa skäggprodukter😊så det är även salong för herrar😀 …
Har aldrig varit men min kompis bor precis ovanför det så jag betygsätter det 10/10
Toppenställe! Professionell personal som absolut har koll på läget, rekommenderas 5/5 stjärnor!
Hyfsad pizza, fick en kycklingtallrik, hade potential men kycklingen hade lämnats ute för att torka eller något vilket gjorde hela måltiden suuupertorr
Bästa stället i Munkedal, god mat med grym personal Deras små barn springer runt där och är bedårande och superväluppfostrade <3
Always friendly and helpful staff with a good selection, they're always willing to order something they don't have for you. Also has a nice collection of school/home office supplies aswell as alot of boardgames! 😁
Never been but my mate lives just above it so i rate it 10/10
Always happy with Malin's haircuts, nice and friendly with good prices. 10/10 would cut my hair again