Väldigt trevlig och kunnig personal! Fått mycket hjälp när jag skulle dra igång mina projekt. Många produkter som inte finns någon annanstans.
En bar där vakterna eller platser aldrig är ett problem. Skönt! 40 spänn för en 40cl.
Bra utbud, hittar man inte det men letar efter är det bara att fråga personalen
Enormt bra mat och service. Litet minus för avsaknaden av kallbad på spat, hade varit perfekt efter en lång sejour i bastun.
Säger man "en öl tack" betalar men 48 för en stor stark, så inte så dyrt som det ser ut
Helt fantastiskt, ett måstebesök för alla Stockholmare. Klara Kristalovas skulpturer är ett vackert komplement, min personliga favorit var musen på stolen.
Fantastiskt!! Stora avsmakningsmenyn var extremt mättande men riktigt najs
Svar från företaget
Haha ja den är rätt maffig! Kul att du gillade den, varmt välkommen tillbaka.
Snabb service och väldigt hjälpsamma, rekommenderar
Alla som snusar måste ta sig hit! Snuskyl och svart kaffe :^)
Svar från företaget
Vad kul att du tycker det Oscar! Tack 😊 …
Fantastiskt!!!! Underbart!!! Lasse har gjort en kulturgärning för Sverige som är svår att överskatta!
Lunchbuffén är fräsch och håller alltid hög kvalité, vilket är speciellt imponerande då den bara kostar 60 spänn på måndagar (ökar med 10 kronor per dag under veckan, så 100 på fredagar). Trevlig personal också!
Mysig butik som även säljer en del andra varor som inte är te och kaffe. T.ex. såser och godis från USA. Bra att det finns dofttest på alla teer!
Butiken har nyss byggt ut och det märks rejält. Området för frukt och grönt är numera mycket mer öppet även med ett större utbud. Manuell köttdisk och har också tillkommit. Personalen är alltid väldigt trevlig och ger snabb service. Kunde man ge mer än fem stjärnor hade Kometen fått det, Visbys bästa matbutik!
Det finns definitivt billigare pizzerior i närheten, men Cyrano måste ändå få en femma för väldigt god smak. Jag prövade två olika pizzor och blev glatt överraskad, riktigt fin, tunn botten med bra topping. Kändes inte sunkigt på något sätt. Rekommenderar!
Även om det är söders största gubbdagis måste man ge Tonny femman för han driver Stockholms redigaste cykelaffär.
Bra utbud, men som med alla andra second hand i Stockholm är det lite dyrt
Jag åt "helgspecialen" för 139, då fick man svampsoppa till förrätt och kyckling från grillen med ris till varmrätt. Genomgående god service, trevlig personal och framför allt god mat. Skulle rekommendera!
Svar från företaget
Tack så mycket Oscar Hopas vi ses igen
Jobbigt ljust butik med starka dofter, plågsamt att spendera lång tid här inne.
Lyckad kombination av bra butik med stort utbud och trevligt litet fik där man kan låna spel. Mackan var dessvärre inte så matig som den utlovats för att vara men utöver det riktigt bra.
Min första etta någonsin. Gick på rekommendation och prövade fyra små rätter. Riktigt dåligt, antagligen fryst käk uppvärmt annars är det direkt pinsamt. Varning för köttet!!! Fy satan...
Tydligen ska vegolasagnen vara god, jag råkade dock ut för en trist bönbiff. Resten var bra.
Stor bra park med mycket olika platser att sitta ner på. Poppis som festpark för minderåriga
Verkade väldigt mysigt, men tyvärr var det nästan ingen där. Lite död stämning helt enkelt. Billig öl!
Gillar butiken mycket. Schysst utbud och trevligt att de även säljer choklad/frukt osv. till goda ändamål. Även bra info om företagets verksamhet vilket alltid uppskattas.
Trevlig personal och bra utbud. Mycket specialistvaror, t.ex rawfood, veganskt och glutenfritt.
Här hittar jag alltid det jag letar efter till suveräna priser och en god sak. Härligt!
Verkligen en speciell butik. Konstiga tomtar som dansade runt. Lite kul, lite korkat. Men stor, bra affär i övrigt
Vanligt södercafé med "spännande inredningskoncept" med priser som hör därtill. Trevlig personal!
Butiken har bra öppettider och ligger bra till. Priserna varierar mycket men oftast finns väldigt billiga lockvaror.