God mat och utmärkt service. Ganska bra vegetariskt utbud, vi njöt av pizzan och mezetallriken.
Vi njöt av utsökt mongolisk tofu och en somalisk rätt. Mycket vänlig service. Trevlig trädgård att sitta i. Något långsam service, men vi hade inte bråttom. Rekommenderas starkt!
Kanon mat med underbara viner. Allt i perfekta portioner med alla smaker på plats
Synd att handikappsparkeringarna vid entren tagits bort. Ska leta efter annan researrangör nästa gång vi ska ta en tur med båt.
Svar från företaget
Tack för omdömet, kul att du gillar vår lilla butik!