Svar från företaget
Hej! Var det något speciellt som gjorde att det endast blev två stjärnor denna gång? Så att vi kan ta med oss det inför framtiden i vårt arbete att hela tiden förbättra våra kunders upplevelse :) Ha en fortsatt fin dag!
Mycket fräscht. Mycket stort. Hittade tyvärr utgången skinka i en hylla. Sådant drar ner betyget.
Svar från företaget
Hej Patrik! Vi tackar ödmjukast för de fina orden! Vad härligt att du upplever butiken som fräsch och stor. Vi vill självklart inte ha några utgågna varor i våra hyllor, och jag för vidare till ansvarig att detta har uppstått! Vi önskar dig en fortsatt härlig onsdag :)
Svar från företaget
Hej Patrik! Tack för den fina recensionen. Välkommen åter!
Jävligt krångligt att ta sig in och ut. Annars är det ett bra alternativ.
Stort sortiment av reservdelar till äldre hus
Svar från företaget
Tack så mycket för din recension Patrik, det är kul att höra att du gillar våra produkter! Välkommen tillbaka till vår butik :)
Mycket trevlig lokal för mässor och möten. Helt ok restaurang. Båt direkt från centrum.
Trångt. Trångt. Trångt. Folk får sitta på borden. I förra veckan var det papptallrikar, träbestick och plastmuggar. Knappast en Gold lounge.
Bra lunchkoncept med betalning i förväg. Börjar med två bra salsa. Sedan fräsch annorlunda Caesarsallad. Snabb och trevlig servis.
Ok liten arena. Konstigt med bara en läktare. Långt att gå från anvisad parkering.
Svar från företaget
Tack för din recension, vi tar med oss synpunkterna om avståndet till arenan. mvh Mattias Lundgren, Nyköpings Arenor
Fin utsikt. Kall och god öl. Långsam service. Ät inte pizzan.
Trevligt ställe att åka och fika på en solig dag. Roliga gamla bruksföremål i utställning.
Samma som alla andra BA. Okej men inte mycket mer.
Den lilla butiken som har allt. Påminner mycket om en gammaldags lanthandel. Nu även söndagsöppet. Kostar kanske nån krona till men det kan det vara värt.
Trevligt ställe med ovanliga pizzor bland annat. Suveräna på gin och tonic. Boka bord.
Svar från företaget
Varmt tack och hjärtligt välkommen åter
Alltid trevligt med lite äta och dricka. Tyvärr ofta alldeles för fullsatt.
Festligt. Folkligt. Fullsatt. Bra mat och god öl. Allergiker får tänka på att hundar är tillåtna. Går att boka chambre separee vid minimum sex gäster.
OK O'Learys. Trevlig miljö och uppmärksam och bra personal.
Svar från företaget
Hej Patrik och tack för din feedback! Fina ord som vi ska dela med vår personal! Vi ses snart. Vänliga hälsningar, O'Learys teamet på Ekerö
Fint område med historiska byggnader och djur för barnen att klappa. Fina små butiker med hantverk och delikatesser. Caféer och restaurang. Finfin utsikt över staden. Finns även vandringsleder.
Stor nog med personlig service.
Svar från företaget
Hej Patrik. Vad roligt att höra att du är nöjd med din vistelse hos oss. /Ida, Bilprovningen
Alltid fullsatt. Mycket väl organiserat och väl skyltat.
Massor att välja på. Lätt att hitta. Lätt att parkera. Systembolaget vägg i vägg är en bonus.
Goda burgare & pommes. Bra snacksbricka. OK priser. Trevlig personal. Borde utöka ölsortimentet.
Välsorterad. Förstklassig skyltning vilket gör det lätt att hitta det du ska ha.
Bra snabb och korrekt service.
Svar från företaget
Hej Patrik! Vad roligt att läsa att du är nöjd med våran service samt att allt gick bra!
Hela övervåningen är i princip bara damkläder. En trappa ner ett hyfsat sortiment för kök och hem.
Bra pizza. Lite förvirrande med beställning och menyer.
Fin fin snabbmat och bra kioskservice av trevlig personal.
Typisk kvartersrestaurang. Gemytligt med hyfsad mat. Kanske lite väl uppskruvade priser därav betyget. Bra och prisvärd lunch däremot.
Lite av varjehanda olika affärer plus ett bra Systembolag. Hur mycket parkering som helst ledigt en lördag.
Helt ok. Lite dyra.
Svar från företaget
Tack för ditt omdöme Patrik! Välkommen åter!
Allt du kan tänkas behöva som tillbehör till vin och öl. Glas, karaffer och mycket mer
Stor, stor affär. Har inte bara livsmedel utan stort övrigt sortiment. Café finns med. Rena och snygga toaletter.
Klassisk 70-talsmeny. När serveringen väl kom igång efter 20 minuter var den bra.
Lite rörigt i hall och butik. Finns ingen att fråga. Bra priser.
Ett systembolag med begränsat sortiment.
Svar från företaget
Hej Patrik, Tack för din recension.
Retur till 70-talet. Sunkigt som gamla Knivsöder. Äckligaste toaletten i Stockholm.
Dyrt :-)
Svar från företaget
Hej Patrik! Tråkigt att du upplever att våra produkter kostar mycket. Önskar du förslag på dryck som ligger i ett snällare prisläge (trots god
Ok pizza. Bra öl. Rätt mycket folk.
Svar från företaget
Hej Patrik Nästa gång ska vi göra det ännu bättre och bättre så att du blir nöjd. Tack för att du kom 🤗👨🍳🥂 … Översatt av Google ・ Visa original (engelska)
Välsorterad på färg och dylikt. Även stort sortiment av inredning och annat. Betyget dras ner en pga söndagsstängt.
Kanonfrukost i vacker omgivning. Park med statyer av Milles. Ny fin brygga. Många aktiviteter.
Kanonfrukost i vacker omgivning. Park med statyer av Milles. Ny fin brygga. Många aktiviteter.
Trevligt andra vardagsrum. Håller distans i dessa tider.
Svar från företaget
Hej Patrik, tack för din trevliga recension. Vi är sååå gärna ditt andra vardagsrum. /Patrik