Boka aldrig med Sverigetaxi. De har noll respekt för att dyka upp vid den tid som man bokat. Ringde nyss till deras kundtjänst då min taxi 10 minuter sen inte dykt upp och fick till svar att du bokade via appen och redan när du bokade (för flera timmar sedan) var det kö och förseningar. Mycket märkligt svar och hur ska jag som kund veta det. Kontentan blir att en bokad tid hos Sverigetaxi är en i bästa fall tid men räkna med att taxin dyker upp ca 30 minuter senare. Aldrig mer Sverigetaxi.