Lugn camping, mycket välskött. Ägare mycket vänliga och tillmötesgående.
Vikingarkeologisk plats. Rekommenderas starkt. …
Hundar (även små) är inte välkomna; vi kommer att spendera våra pengar någon annanstans.
Svar från företaget
Hej Ralf, vi beklagar att du tycker att detta är negativt. Hundar är tillåtna på terrassen, men inte inne i restaurangen. Det är mycket vanligt på många restauranger i Sverige att man inte får ta med sin hund in. Översatt av Google ・ Visa original (tyska)
Mycket vänlig personal, utmärkt värde för pengarna. Jag rekommenderar det starkt.