KundernasKundernasKundernas
KategorierNyheterBästa ValLogga inFör företag

Alla recensioner. Ett ställe.

Prata med oss
UtforskaSök företagFöretag per stadBästa ValNyheter
FöretagFör företagFöretagsinlogg
KundernasOm ossKontaktVanliga frågor
KontoLogga inSkapa konto

Populära kategorier

HantverkareBil & FordonBygg & RenoveringHälsa & SjukvårdSkönhet & HårvårdRestauranger & CaféerBostad & MäklareHem & HushållEkonomi & JuridikShopping & ButikerIT & DigitalHusdjur & Veterinär

Populära städer

StockholmGöteborgMalmöUppsalaVästeråsÖrebroLinköpingHelsingborgNorrköpingJönköpingLundUmeå

© 2026 Kundernas.se. Alla rättigheter förbehållna.

IntegritetspolicyAnvändarvillkor
RP

Richard P

9 recensioner8 företag3.9 snitt — Bra
GoogleReco.se
Olssons Bil i Norrköping13 nov. 2025
Reco.se

Vi hade en bra upplevelse med Olssons Bil. Jag är nöjd med bilen jag köpte. Personen som sålde bilen till oss var vänlig och förklarade allt. Jag kan rekommendera folk att gå till dem om de ska köpa bil.

Svensk Fastighetsförmedling Linköping7 okt. 2025
Reco.se

Enkel, rak och korrekt process. Vi kände oss väldigt trygga i hur allt hanterades. Väldigt proffessionellt hela vägen.

Flytta på `re30 aug. 2025
Reco.se

Lite oorganiserat, alla vill väl men alla var inte erfarna.

Flytta på `re29 aug. 2025
Reco.se

Lite oorganiserat

Lite oorganiserat, alla vill väl men alla var inte erfarna.

roadsurfer – hyr husbil och campingbil Göteborg31 mars 2025
Google

Bra företag, rekommenderas varmt! Husbilen som vi hyrde var ganska ny och hade många coola funktioner. Hyrprocessen var också väldigt smidig. Men det bästa var den extremt vänliga och hjälpsamma personalen! Ett särskilt tack till Annamaria …

Svar från företaget

Kära Richard, Tack för att du delar din upplevelse med oss! Vi är glada att höra att vi kunde ge dig den bästa möjliga upplevelsen. Vi uppskattar ditt förtroende och hoppas att vi ses snart på en ny resa. Hälsningar 🚐💗 Ditt roadsurfer-team! … Översatt av Google ・ Visa original (engelska)

Nilssons Måleritjänst & Städ AB26 jan. 2025
Reco.se

Jag behövde hjälp med tapetsering av en hall på ovanvåningen, vände mig till Nilssons Måleritjänst & Städ. Jag ringde och frågade om de var intresserade av jobbet, och det var de! Kort därefter kom Andreas förbi för att uppskatta hur stort arbetet var och återkom ganska snabbt med en offert som angav materialåtgång arbetskostnad och rotavdrag. Jag tyckte såg rimlig ut och tackade ja. Arbetet, som omfattade bredspackling och tapetsering av både omönstrade och mönsteranpassade tapeter, utfördes med skicklighet och jag är... riktigt nöjd med resultatet! Offerten hölls till punkt och pricka, och jag tycker att det det var väl värt pengarna att få detta gjort. Jag kan varmt rekommendera Nilssons Måleritjänst, som har ett bra kundfokus, gör ett bra jobb och dessutom har ett trevligt bemötande!

Olle Rundström Måleri AB3 maj 2024
Reco.se

Olle målade om vårt sovrum som hade tidigare en tapet. Olle kom med bra förslag vid första inspektion och sedan utförde det arbetet snabbt och effektivt till priset vi kommit överens om. Rekommenderar!

Svenska Mäklarhuset Vällingby/Hässelby/Spånga11 aug. 2018
Reco.se

Josefin has been brilliant. Very helpful with all my questions. Very professional threwout my buying exsperience. I highly recommend her.

STS Alpresor12 jan. 2016
Reco.se

Bokade vårt livs första skidresa till alperna via weben med det förtroendeingivande namnet alpresor. Jagade inte billigaste möjliga och fastnade för hotell och lämpligt flygbolag på deras site. Det är lätt att tro när man bokar via detta bolag att dom specialiserat sig på skidåkare, men det var helt fel uppenbarligen! Fick bekräftelse både från alpresor och sportresor! Började fundera på var jag egentligen hade bokat....? Det visade sig att man inte fick ha med sig vare sig skidor eller en endaste resväska! Jag ringde... och frågade, blev vänligen avfärdad med kommentaren: Du har bokat på nätet, du får själv ringa till KLM, observera EJ Ryanair... Endast handbagage ingick i priset på en alpresa, åkte på ett tillägg på mer än 2.400:- för två personer för 3 dagars skidåkning! Riktigt uselt av både Alpresor c/o Sportresor och KLM. Alla andra flygbolag ingick åtminstone 1 resväska och hos Norwegian t.o.m. två väskor. Sedan ursäkta sig med att det framgår klart på hemsidan! Riktigt uselt!