Skickade inte till leveransadressen jag angav i kassan utan till faktureringsadressen klarna har lagrad. Vägrar erkänna fel och jag fick betala 300kr fördelat på 2 ordrar som detta hände på. Trist att behöva gå till ARN för att de ska göra rätt för sig.
De sa att det inte var värt att laga bilen och kunde ta hand om skrotning, schysst! Får nu ett par månader senare samtal från en som ska köpa bilen för 70 000 som vill ställa lite frågor om den. Känns rätt trist. Då vet man att man aldrig ska till en mekonomen igen.