Ok rum. Galet usel service. De glömde bort att låsa upp elbilsladdningen åt mig så när jag väl var på plats fanns det ingen personal på plats då de hade gått hem för dagen (?). Ringde deras jour(?) som sa att personal tidigast kunde komma …
Laxburgaren var fantastisk. Och personalen var super vänlig och professionell.