Inget annat än fantastisk! Inlyssnande, proffsig och känner mig alltid så trygg! Är förstås väldigt nöjd med Kim och rekomenderar henne varmt.
Har gått till Håkan många gånger för att ta bort leverfläckar och missprydande märken. Fint resultat och prisvärt.
Celine är fantastisk! Trevlig, noggrann och härlig energi <3
Wow vilken service, kompetens och engagemang Ulrica besitter! Jag kände mig så omhändertagen och trygg. Nytt stammisställe!
Jag fick ett jättefint bemötande av Tebin. Han gick igenom behandlingen (CO2 laser) och förklarade allting så jag kände mig trygg och väl omhändertagen. Jag fick bra instruktioner gällande eftervård och nu återstår några dagars läkning.
Håkan är alltid så trevlig, lugn och noggrann! Fick enastående service idag, är så tacksam. Varma rekommendationer!
Jag har gjort flera behandlingar hos Anastasia (diatermi och ansiktsbehandlingr) och kommer tillbaka för att hon är väldigt kunnig, noggrann och trevlig!
Fint bemötande av både Isabelle och hennes kollega som tog emot mig. Isabelle är trevlig, lugn och noggrann. Jag fick en rofylld stund och jättefina naglar! Hon gjorde min dag :)
Detta var mitt andra besök hos Kim som alltid sprider massor med positiv energi. Hon lyssnar och tar sig tid att förstå mina önskemål samt bidrar med sin expertis. Jag kände mig trygg och blev supernöjd med resultatet!
Supertrevlig, lyhörd, serviceminded och framför allt duktig tjej! Gick därifrån väldigt nöjd och kommer definitivt tillbaka! Plus för en imponerande fin salong och härlig atmosfär :)
Jag blev väldigt nöjd med mina fransar! Trevliga tjejer som jobbar på salongen.