Har helt förstört den mottagning som jag gått till och tycks tro att vårdcentralen ska kunna ta över när dom inte har kapacitet för det. Dom vill miska sjukskrivningar säger dom sammtidigt som dom har brist på läkare, inte sätter in adekvat vård eller rehabiliterings insatser. Dom tror att man ska magiskt bli frisk. Det är bara siffror och pengar som betyder något för dom.
Dom får ta och lägga ned bookoutlet eller skärpa sig. Folk får ju inte sina böcker och ingen har svarat på mailet när jag frågar var boken jag beställt är. 1-2 dagar stog det som leveranstid. Det har gått 21 dagar och inget svar. Jag har nu även sett alla andra som inte fått sina böcker. Själv skulle jag inte sova så gott om nätterna om jag drev ett företag som lurar folk på pengar.