Maten tog alldeles för lång tid att få. Beställningen var fel och maten bestod delvis av halvfabrikat. Under all kritik
Svar från företaget
Hej och tack för konstruktiv kritik. Vi beklagar att det tog lång tid. Vi försöker servera så snabbt som möjligt, men när det kommer mycket gäster på en gång blir det lite svårare. Det enda