Varning! Detta är ”Takmästare i Stockholm AB” som bytt namn. Antagligen efter att de började få dåligt rykte. https://www.reco.se/takmastare-i-stockholm-ab Företaget består av två hala säljare som lever på att blåsa både kunderna och deras underentreprenörer på så mycket pengar som möjligt. När kunden är missnöjd är de otrevliga sedan slutar dem svara
Anlitade MG Tak & Bygg for att lägga om vårt tak som var 35 år gammalt och hade några mindre fel i det originala utförandet. Taket er också komplicerat med en del speciella övergångar och vinklar. Projektet gick klart över förväntan tidsmässigt och varje dag fick jag rapporter och dokumentation (bilder) av olika moment som hade utförts. MG Tak's personal upplevde jag som mycket nogranna, och de utmaningar som taket bjöd på löstes på bästa sätt. En oberoende besiktningsman hittade inget att anmärka. Slutresultatet blev mycket... snyggt och upplevelsen av kommunikation, dokumentation och yrkesskicklighet hos MG Tak's personal kan inte ge något annat än toppbetyg.
Anlitade MG Tak & Bygg for att lägga om vårt tak som var 35 år gammalt och hade några mindre fel i det originala utförandet. Taket er också komplicerat med en del speciella övergångar och vinklar. Projektet gick klart över förväntan tidsmässigt och varje dag fick jag rapporter och dokumentation (bilder) av olika moment som hade utförts. MG Tak's personal upplevde jag som mycket nogranna, och de utmaningar som taket bjöd på löstes på bästa sätt. En oberoende besiktningsman hittade inget att anmärka. Slutresultatet blev mycket... snyggt och upplevelsen av kommunikation, dokumentation och yrkesskicklighet hos MG Tak's personal kan inte ge något annat än toppbetyg.
Riktigt bra mat samt proffsiga!
Svar från företaget
Tack så mycket.