Förmodligen Sveriges bästa återvinning. Och jag har bott i många städer innan! Personalen är kanon!
Jag var inne och försökte hitta den meny jag ville ha i deras system. När jag inte hittade den så gick jag till kassan och ville beställa där istället. Då fick jag som svar att "Kan du inte beställa i datorn istället?" - Jag hittar inte det …
Världsklass
Svar från företaget
Hej David. Tack så mycket på personalens vägnar. Dina ord värmer. //Rainbow
Toppen!
Svar från företaget
när kunderna är nöjda är vi också nöjda !! du är välkommen igen till kebab city!
Denna AMS är stängd. OBS . Globen som gäller.