Väldigt bra djurklinik! Den bästa (och enda) jag varit på! Vår lilla kisse har fått bra behandling alla gånger, även om vi vid senaste tillfället fick på tok för diffusa svar från en manlig veterinär. Svaren lyckades vi dock reda ut själva. Tack Google!
Grymt hög kvalité på de bakverk jag smakat därifrån. Semlorna är awsome! Dock verkar de ha glömt bort att de för några dagar sedan hade semle-wraps i disken, för när jag idag på fettisdagen frågade efter just det såg den ena (otrevliga!) kassabiträdet ut som ett frågetecken och svarade bara kort att de inte hade det.. Annars brukar servicen vara bra. Dåliga öppettider bara. Stängt på söndagar? Vill man inte tjäna pengar? Dumt beslut. Goda bröd och bakverk!