Engagerad, trevlig och alltid tillgänglig - rekommenderas varmt!
Bra bemötande, tyvärr behövde min hund mer hjälp av veterinär så fick avvakta med hundens behandling hos Djur i Balans.
Fick bra hjälp vad jag kunde ha i badrummet och duktiga hantverkare som renoverade badrummet.
Jag gick i terapi på Humanova när jag mådde dåligt och i slutändan ställde det till mer skada än något annat. Samtalsterapeuten var trevlig och menade väl men hon visste inte riktigt vad hon höll på med. Hon höll på med hypnosövningar då jag skulle 'gå tillbaka till barndomen' men visste sen inte hur hon skulle göra sedan. Det var förvirrande och jobbigt att någon mer eller mindre rörde om i ens psyke utan att veta vad hon höll på med. Det slutade med att jag mådde sämre än nånsin och började bli självmordsbenägen. Det var... dumt att gå till Humanova och inte en seriös leg. psykolog men jag var ung och rätt desperat helt enkelt. Hade det varit en seriös utbildning som inte antar folk till höger och vänster för att dra in den stora summa de betalar för utbildningen hade det inte gått till så här.
Jag gick i terapi på Humanova när jag mådde dåligt och i slutändan ställde det till mer skada än något annat. Samtalsterapeuten var trevlig och menade väl men hon visste inte riktigt vad hon höll på med. Hon höll på med hypnosövningar då jag skulle 'gå tillbaka till barndomen' men visste sen inte hur hon skulle göra sedan. Det var förvirrande och jobbigt att någon mer eller mindre rörde om i ens psyke utan att veta vad hon höll på med. Det slutade med att jag mådde sämre än nånsin och började bli självmordsbenägen. Det var dumt att gå till Humanova och inte en seriös leg. psykolog men jag var ung och rätt desperat helt enkelt. Hade det varit en seriös utbildning som inte antar folk till höger och vänster för att dra in den stora summa de betalar för utbildningen hade det inte gått till så här.