Jag köpte en komplett Sigenstor med paneler, batteri och EVAC. Mycket bra bemötande initialt av både säljaren och supporten, de svarade snabbt och bra på mina frågor och de ändringar jag ville göra innan jag fick offert. Efter beställning så var det bra återkoppling och killarna som gjorde montage av paneler upplevde jag som mycket kompetenta, snabba och gjorde ett snyggt montage, däremot så gjorde elinstallatören ett mindre snyggt arbete. Jag är inte helt nöjd med hur jag fått hjälp med inställningar och jag har fått ta... reda på mycket själv, Takkraft kunde vara mycket bättre på att följa upp att inställningar är rätt gjorda eftersom jag inte fick hjälp att göra dessa.
Perfekt, utdragningen av visdomstanden var ett rent nöje
Maten var otrolig och stället var härligt överlag men servitören var otrevlig från start. Ett av alla exempel var att jag frågade om det fanns en toa och då vi satt ute, då ”skämtade” han om dom inte hade någon så jag gick och pissade runt hörnet. Sen svarade han otrevligt och drygt resten av kvällen.
Svar från företaget
Olles humor är inte för alla.
Det där var en fenomenal skål, wow. Som någon som vanligtvis bara kommer hit för att lämna recensioner när jag har upplevelser som folk bör vara försiktiga med, är detta ett sällsynt fall där jag blev så imponerad att jag var tvungen att …
Svar från företaget
Tack så mycket för din vänliga recension. Vi är så glada att du gillade vår skål 🙏🏽😍 … Översatt av Google ・ Visa original (engelska)
Jag tyckte det var tillmötesgående och snabb personal som snabbt kunde hjälpa mig
Jag sköter mitt hår på Ekmans hos Haisan sedan några år tillbaka. Mitt helhetsintryck av salongen är att den håller hög klass där kunden är i centrum. Min frisör Haisan är ”outstanding”! Professionell i ordets bästa betydelse. Sammantaget - salong och frisör - är den bästa kombinationen som får mig att åka från Köpenhamn till Stockholm för att klippa håret!
Fantastiskt bemötande - alltid lika bra service. Köpte precis en Maserati och är mycket nöjd.
Alltid problem. Bara en som snackar engelska resten kan inga språk. Inte värt pengarna. ( besökt tvätten 4 gng.). Sista besök mobilhållarn sönder personalen försöker limma ?!?!?!?!?.