Skit företag skit service .. på ren svenska. De straffar dig om du klagar. går ej att få kontakt... säger väldigt mycket. Jag har raderat mitt konto nu då jag fått nog. BOJKOTTA säger jag bara. 2h väntan utan man till slut då de annullerat. ingen kompensation. FY skäms.
De avbröt köpet utan förvarning, jag fick se det av en slump på Klarna. Inget mejl och inget meddelande. Orderbekräftelse finns som bevis. Riktigt uruselt och inget tel nr att nå de på. Inget svar på mejl heller. Sämsta betyd. Trist att första erfarnehet av denna handlare ska vara så illa. STORT MINUS. Riktigt besviken kund. //JB