Punktlighet, proffesionellt, försiktig och respektfulla. Dessutom väldigt trevliga och lyhörda. Vi ger dem fem stjärnor ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Var orolig med fönsterbyte under vinterperioden men hade tur att temperaturen var strax över noll samt att bytet av sex fönster och ett toalettfönster gick oväntat snabbt - mindre än sju timmar. Bara positivt.
Dom har alltid gjort ett bra jobb med servicen på mina olika Mazda samt har en mycket bra kunnig kundmottagning har anlitat dom under35 år
Vi har återkommande hemstäd här hemma med hjälp utav oct städ och är supernöjda med service, pris och flexibilitet. Känns personligt med samma tjej som återkommer fast också.
Trevlig och lyhörd personal. Anlitade dem för flyttstäd och är jättenöjd med resultatet.
Jag har hitintills inte råkat för någonting som jag har behövt använda försäkringen till. Men det känns tryggt att ha en helförsäkring till en vettig peng.
Skaffa ett riktigt jobb jävla idioter hur fan kan man ringa runt till folk och försöka lura på dom nåt jävla skit skulle tamfan spärras in varför har vi slösat på såna idioter skolgång??
Montering av däck och balansering av två nya framdäck. Balansering blev usel. Åkte tillbaka efter två dagar, får jag till svar pga jag köpt däcken på nätet är orsaken till problemet. Då jag stog på mig skulle han göra en balansering till. Då till min häpnad säger han att det är bakdäcken som orsakar obalans. Svarar att jag inte tror att ratten skakar pga bakdäcken. Snarare hela bilen. För 200kr gjorde han om det, men ingen garanti o man inte balanserar alla fyra däcken samtidigt. Det blev bättre men inte hundra. Service o arbete uselt. Kan absolut INTE rekommenderas// Leif
Trevligt och professionellt bemötande. Håller vad dom lovar, rekommenderas utan tvekan!!!
Väldigt vänligt och tydligt bemötande, inga oklarheter alls.
Blixtsnabb återkoppling, även om kvällen var sen, bara trevlig personal som löste hela transporten på ett bra sätt. Uppdraget var att ta men en skadad och okörbar Harley-Davidssonmotorcykel kvarlämnad i Visby hem till Örebrotrakten. Perfekt skött, tack Tobbes!
VARNING för Electrolux produkter! Har ett kylskåp som är fem år gammalt med kolsyrat vatten i dörren och nu vill inte vattenpumpen längre. Får hit en servicekille från Electrolux och han vill ha 7500 för att byta pumpen!!! Det är så orimligt dyrt att han till och med rekomenderar att inte reparera den utan kasta och köpa ny!!! (Nästan exakt samma pump, samma fabrikat men annat tryck, kan man hitta i USA för ca 100 dollar). Helt otroligt girigt av Electrolux, få kunderna att kasta produkter som mycket enkelt och billigt... kan repareras bara för att få sälja nya produkter. Har dom helt missat vad som händer med vår planet, FN:s klimatpanel kom ju med en ny rapport senast idag om hur illa ställ det är. Då kommer Electrolux med sin egna variant av hållbarhet...
Mycket bra bemötande och kunniga svar på mina frågor då jag köpte min V70