Very professional team, great contact, cost transparency.
Min upplevelse är inte speciellt bra. Jag har valt att behålla dessa försäkringar eftersom det är förmånliga priser. Förmånliga priser blir att kasta pengarna i sjön när jag utestängs från att överhuvudtaget kunna använda mina försäkringar då kundtjänst på Lärarförsäkringar inte tar någon hänsyn till att jag har ADHD, autism, PTSD samt epilepsi och att jag behöver extra stöd för att ha möjlighet att förstå hur jag ska göra för att söka ersättning. Jag bemöts på ett sätt som gör att jag stängs ute från Lärarförsäkringar... på grund utav de hinder som jag har. Att enbart sitta och fylla i det som behövs för att söka ersättning ska inte göras så komplicerat att jag som försäkringstagare tillslut sitter och gråter för att jag inte vet hur jag ska göra för att kunna använda de försäkringar jag betalar för. Via kundtjänst ber jag om stöd och hjälp flera gånger och på olika sätt när jag försöker förstå vad som gäller för den sjukförsäkring jag har men jag bemöts med oförstående, jag blir avbruten konstant av personalen i kundtjänst (avdelningen för sjukvårdsförsäkringen), anpassning av kommunikationssätt görs inte, jag får inte svar på de frågor jag har, jag får inte ens fram alla frågor jag har på grund utav att jag blir avbruten mitt i de meningar jag försöker få fram och när jag tillslut brister eftersom jag inte ens får fram det jag vill säga får jag höra att jag beter mig otrevligt och att kvinnan i kundtjänst vill hänga på luren. Jag ser inte mycket poäng med att lägga pengar på ett försäkringsbolag när jag de facto utestängs från att kunna använda det jag betalar för på grund utav de funktionshinder jag har.
Min upplevelse är inte speciellt bra. Jag har valt att behålla dessa försäkringar eftersom det är förmånliga priser. Förmånliga priser blir att kasta pengarna i sjön när jag utestängs från att överhuvudtaget kunna använda mina försäkringar då kundtjänst på Lärarförsäkringar inte tar någon hänsyn till att jag har ADHD, autism, PTSD samt epilepsi och att jag behöver extra stöd för att ha möjlighet att förstå hur jag ska göra för att söka ersättning. Jag bemöts på ett sätt som gör att jag stängs ute från Lärarförsäkringar på grund utav de hinder som jag har. Att enbart sitta och fylla i det som behövs för att söka ersättning ska inte göras så komplicerat att jag som försäkringstagare tillslut sitter och gråter för att jag inte vet hur jag ska göra för att kunna använda de försäkringar jag betalar för. Via kundtjänst ber jag om stöd och hjälp flera gånger och på olika sätt när jag försöker förstå vad som gäller för den sjukförsäkring jag har men jag bemöts med oförstående, jag blir avbruten konstant av personalen i kundtjänst (avdelningen för sjukvårdsförsäkringen), anpassning av kommunikationssätt görs inte, jag får inte svar på de frågor jag har, jag får inte ens fram alla frågor jag har på grund utav att jag blir avbruten mitt i de meningar jag försöker få fram och när jag tillslut brister eftersom jag inte ens får fram det jag vill säga får jag höra att jag beter mig otrevligt och att kvinnan i kundtjänst vill hänga på luren. Jag ser inte mycket poäng med att lägga pengar på ett försäkringsbolag när jag de facto utestängs från att kunna använda det jag betalar för på grund utav de funktionshinder jag har.
Svar från företaget
Tack för dina stjärnor! Hälsningar Linköpings stadsbibliotek
Lite i dyraste laget, men kul för barnen med sköldpadda o fiskar.