Trevlig personal. Fräsch mottagning. Lätt att komma in. Hiss finns. Saknar tryckknapp för öppning vid hissen och när man går ut för lättare passage med rollator eller rullstol.
Städerskorna är toppen. Ger man dom lite handledning vad dom ska göra så sköter dom sig själva. Synd bara att en del inte kan svenska men det brukar ordna sig i alla fall. Dom har sin arbetsbeskrivning så det blir bra till slut.
En korvkiosk med de flesta varianterna av korv till bra priser.
Som en bra Lidl med mycket breda gångar och roligt utbud av varor. Ganska snabbt i kassan. Har självskanningskassor som tyvärr inte var öppna och idag flera kassor öppna. Svårt att skanna appen och Google pay. Tips att kunna registrera bankkortet i appen så man slipper ett moment.
En lagom galleria i tre plan i anslutning till t-banan. Dåligt skyltat till hissarna och rulltrappor till markplan i korset Fleminggatan S:t Eriksgatan. Lite ovanliga affären. Många nya just nu. Gläds att Clas Olhson öppnar snart. Att det fanns en dörröppnare vid Fleminggatan/S:t Eriks gatan för smidigare in och utpassage .
Lokalerna är K-märkta så det var lite trångt. Hiss mellan våningarna. Handikapptoalett. Lite trist ölprovningslokal.
Lättillgängligt. Minivaruhus av Åhléns C. Trevligt café. Tyvärr saknas kundtoalett.
Det var kul att vara publik. Lite långsam incheckning. Tiden gick jättefort.
Fina lokaler men svårtillgängligt för handikappade. Kul att se Riddarsalen med alla sköldarna. Övriga lokaler var smakfullt inredda.
Har inte sina kassor kvar. Man beställer i automater betalar och får maten serverad. Det funkar för mig.
Lagom stor galleria med det mesta man behöver. Det kommer alltid nya affärer. Lite snålt fortfarande med soffor.
Sov aldrig på hotellet. Vi bara fikade och pratade i foajén.
Har tyvärr inte öppet för allmänheten längre utan bara som festvåning och slutna sällskap så som minnesstunder efter begravningar.
Svar från företaget
Hej Eva, det stämmer! Hos oss kan man boka tillställningar, från vaggan till graven, för att fira och minnas. Välkommen!
Fräsch affär. Mycket att välja mellan. Har hemkörning.
Svar från företaget
Hej Eva Andersson Håborg, det är så tråkigt för oss att se att du hade en dålig upplevelse av oss. 😕 Vänligen kontakta care@joejuice.com med din recensionsreferens kwK859. Vi hoppas verkligen att höra från dig, tack på förhand! Bästa, Team Joe & The Juice … Översatt av Google ・ Visa original (engelska)
Lättiljängligt. Man kan se travlopp både på storskärm och utomhus. Tyvärr är spelluckorna borta och Pub Rodetto har flyttar ut i spelhallen. Damkkubbens lotterier är också borta. Gräsmatta och mycket bänkar. Varierande restaurangutbud.
Dropp in service på byte av sommar/vinterdäck. Man kan nog beställa tid också om man inte vill vänta.
Mycket noga i sitt arbete. Gav inte upp.
Trevlig expedit. Hade varor i olika plan men manuell hiss för rullator och rullstol. Just nu extrapris på både vitvaror och fri transport.
Lagom fint hotell. Olika storlekar och stora duschrum.
Svar från företaget
Tack för att ni valde Cityhotell och vi uppskattar den feedback vi får av våra gäster, välkommen tillbaka!
Man blir bemött på ett trevligt sätt och dom har bra service.
Trevligt att sitta i ett växthus med fina stora växter.Kulglass i strut eller bägare.
Luftig restaurang, trevlig personal och god mat. God plats på uteplatsen.
Fin innergård för barnlek och kaffeservering. Handikappvänligt. Kyrkan har atmosfär fäst den är modern. Försäljning av secondhand.
Trevlig personal och god mat. Trevlig uteplats och ganska gott om plats inne.
Nära för mig att hämta paket men svårtillgänglig på grund av hög tröskel samt en liten tröskel längre in som man för det mesta snavar på.
Fin träkyrka med egen trädgård där man kan dricka kaffe på somrarna.
En mataffär med bra priser där man kan självskanna sina varor och betala i kassan utan en expedit.
Trevlig idyll där man anar gammal verksamhet. Finns trevlig mat och kaffeservering.
Tyvärr beställning via automat men med bordsservering om man vill. Betalningen kan göras i automaten eller där man hämtar maten.
Fin medeltida kyrka Vi Arbogaån och Engebrekt som står utanför och vaktar.
Trevligt fik i ett växthus mitt i Trädgårsföreningen. Massor av gofika.
Trevlig personal har alltid den medicin jag vill ha
Trevlig personal och jag hittade det jag ville ha på en gång. Snabba i kassan.
Bra utbud med armaturer och glödlampor av olika slag.
Trevlig personal och det går ganska fort att handla.
Rondell med fontän och plaskdamm där barnen och studenterna badar på sommaren.
En plats man hämtar ut sina paket i Kungsör och kan handla på Konsum före eller efter.
Var på Ökenmässan som alltid är trevlig att medverka i. Har trevliga sånger att sjunga.
Ligger fint vid Råcksta träsk. Fina prommenadvägar i direkt anslutning.
Ett fik med goda bakverk och lagom gott om plats och ingen störande musik.